Przyczyną tego typu awarii jest brak smarowania przegubów , które w wyniku tarcia tworzą luzy między osią przegubu a tuleją mosiężną. Wymaga to fachowej obróbki skrawaniem polegającej na toczeniu osi i tulei z brązu oraz ponownym wprasowywaniu. Tak zregenerowane przeguby ramienia powinny być na nowo uszczelnione specjalnymi podkładkami i oringami, aby wyeliminować rozbryzgi smaru na panele podłogowe.
-
Ostatnie wpisy
Najnowsze komentarze
Archiwa
- wrzesień 2022
- styczeń 2021
- listopad 2020
- czerwiec 2018
- maj 2018
- sierpień 2016
- kwiecień 2015
- marzec 2015
- luty 2015
- maj 2014
- listopad 2013
- październik 2013
- wrzesień 2013
- lipiec 2013
- czerwiec 2013
- luty 2013
- styczeń 2013
- grudzień 2012
- październik 2012
- wrzesień 2012
- sierpień 2012
- lipiec 2012
- czerwiec 2012
- maj 2012
- kwiecień 2012
- marzec 2012
- luty 2012
Meta
Kategorie